משרד האוצר מעניק הזדמנות נדירה: הוזילו את ההוצאות על ביטוחי הבריאות בעד 50%

שילמת מחיר יקר על ביטוחי הבריאות ולא ידעתם מה הם מכסים, והאם באמת הם מעניקים את כל ההגנה שאתם צריכים ?– או שברגע האמת תימצאו עצמכם ללא מענה.
אם רוב מחזיקי ביטוח הפרטי יתעמקו בתיק ביטוח הבריאות שלהם, קרוב לוודאי שיגלו ששנים רבות שילמו על ביטוחים כפולים וכי למרות שהם משלמים פעמיים- במקרה של תביעה נגד הביטוח הם יוכלו לקבל החזר רק מאחד מהביטוחים שברשותם.
אז החדשות הטובות עבור ישראלים רבים הוא שניתן לשים סוף למצב האבסורדי הזה, רפורמה צרכנית מהפכנית שערך משרד האוצר בתחום ביטוחי הבריאות פותחת הזדמנות לחיסכון בעלויות ולבניית תיק ביטוחי בריאות משודרג ויעיל.
ההוצאה על ביטוחי בריאות היא אחת מההוצאות הגבוהות של משק הבית. הסיבה: לצד הרצון להתקדם, לבנות בית, לגדל ילדים ולפתח קריירה, אנו מגנים עלינו ועל משפחתנו מפני מצבים חמורים שיכולים לזעזע את יסודות המשפחה ולהטיל עליה הוצאות גבוהות.
במסגרת הרפורמה נערכו מספר שינויים מהותיים בתחום, מהם אתם יכולים להרוויח. השינוי הגדול והמשמעותי ביותר הוא פירוק הפוליסות הארוכות והמסובכות לגורמים. כבר לא צריך לקנות פוליסה אחת יקרה שכוללת כיסויים חשובים יותר וחשובים פחות, אלא ניתן לקנות כל כיסוי בנפרד. כך אתם משלמים בדיוק על מה שאתם צרכים.
לדוגמה: כיסוי להשתלות בחו"ל או מימון לתרופות שאינן בסל הבריאות. קל גם יותר להשוות בין העלויות של הביטוחים הספציפיים בין החברות השונות. המשמעות הברורה היא חיסכון של אלפי שקלים בשנה בכיסוי המשפחתי ושקט נפשי שחשוב לא פחות.
חברות הביטוח, מבינות את המשמעות של השינוי והן מתחרות זו בזו כדי להשיג כמה שיותר לקוחות. התוצאה היא כמובן הוזלה משמעותית עבור הצרכנים. פנינו להתייחסות ממומחה הביטוח שלנו יצחק שלומוביץ' הבעלים של "עטרת ביטוח און ליין" שאמר:: אם עדיין לא ערכתם בדיקה מקיפה של תיק הביטוח שלכם, כדאי מאד לפנות לגורם מקצועי שיעשה לכם סדר בתיק, היוודאו שאינכם משלמים על כפל ביטוחי או עדיין מחויבים לתעריפים יקרים ללא סיבה. כיום,ניתן לבנות תיק יעיל, זול, שקוף והכי חשוב – ברור. כך תוכלו לדעת שיש לכם את כל ההגנות שאתם צריכים עבורכם ועבור משפחתכם ליום אפור, ושאתם משלמים בדיוק עבור הביטוח בו אתם מעוניינים ולא עבור סל של ביטוחים כפולים, שאין לכם בהם כל תועלת.
יצחק שלומוביץ
עטרת ביטוח אונליין שומרים עליכם בכל מקום

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן