ביטוח נסיעות לחו"ל

שעה שמתכננים את החופשה המיוחלת בחו"ל, ישראלים רבים נוטים להתמקד רק בצד הנוצץ של החופשה, ולהתעלם מצדדים אחרים, נוצצים פחות. אף כי חופשה בחו"ל נוטה לרוב להיות עניין בטוח למדי, הרי שגם במקומות הבטוחים ביותר בעולם, כולנו חשופים לשורה ארוכה של סכנות, בין אם מדובר בניסיון שוד, תקיפה אלימה בשעת לילה מאוחרת, או סתם נפילה ברחוב באמצע היום. מקרים אלו עלולים להרוס בבת אחת את הטיול, ולהותיר אותנו במצב חירום מבחינה אישית וכלכלית כאחד.

 

לא כמו בישראל, כשאנחנו נמצאים במדינה זרה, כל טיפול רפואי – עקב תחושת חולי, פציעה או פגיעה – מצריך תשלום. ושירותי רפואה הם עסק יקר. ביקור אצל רופא יעלה כמה מאות שקלים, טיפול רפואי יגיע אף לכמה אלפים וכשמדובר באשפוז החשבון עלול לנסוק גם לעשרות ולמאות אלפי דולרים.

 

מסיבה זו, מרבית חברות הביטוח בישראל מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר מטרתו לספק לנו את מעטפת ההגנה הנדרשת. בימינו קיימות מספר רב של פוליסות ביטוח שונות עבור היוצאים לחו"ל, הכוללות שורה של תנאים שונים ומגוונים.
מוזמנים ליצור עמנו קשר, על מנת שנוכל להתאים לכם את הפוליסה הרלוונטית ביותר.

לרכישה לחצו על החברה הנבחרת👇

ביטוח נסיעות לחו"ל, כפי שמעיד שמו, מיועד ליוצאים לחו"ל לרגל חופשה, טיול, ביקור קרובים או נסיעת עסקים. הביטוח תקף מרגע היציאה מן הארץ ועד רגע הנחיתה חזרה.

הייעוד העיקרי של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הבטחת כיסוי להוצאות רפואיות הנגרמות בחו"ל – אשפוז, טיפולים, תרופות וכד'. הסיבה שביטוח נסיעות לחו"ל הוא חיוני היא, שפוליסות ביטוח הבריאות – סל הבריאות, קופות החולים ופוליסות פרטיות – אינן תקפות בחו"ל, ולכן יש להבטיח כיסוי למקרה של פציעה, מחלה או כל אירוע רפואי אחר.

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לכלול גם כיסוי למטען וגם כיסוי למקרים של דחיית טיסות וביטול טיסות.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל אינן סטנדרטיות, וניתן להתאים את גובה הכיסוי ואת תנאי הפוליסה למאפיינים הייחודיים של כל נוסע וכל נסיעה. לדוגמא, היוצאים לחופשות סקי או ספורט אקסטרים יכולים לרכוש ביטוחים מתאימים עם הרחבות מיוחדות. כמו-כן קיימים פתרונות ייעודיים לנשים בהריון, אנשים עם בעיות בריאות כרוניות ומתמשכות ולאנשים מבוגרים. כל אחד והכיסוי שלו.

סוכנות עטרת משווקת פתרונות ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות המובילות. הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בבחירת הפתרון המתאים לכם, תפירת הכיסויים הנכונים וכמובן בביצוע הרכישה. לחצו על הלוגו על מנת לעבור לרכישת פוליסה אונליין:

       

 

 

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן