ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי
כאשר אדם מגיע למצב בו אינו יכול לבצע בעצמו פעולות יומיומיות בסיסיות ונדרש לסיוע גם בדברים הכי פשוטים, זהו מצב סיעודי. הקריטריון המקצועי(ADL3) מגדיר לפחות 3 מתוך 6 פעולות אלו לצורך הכרזת מצב סיעודי: קימה, שכיבה, אכילה, שתייה, רחצה, גילוח, התלבשות והתפשטות.
מצב סיעודי נקשר בתודעה בדרך כלל עם זקנה, אך גם תאונות ומחלות קשות עלולות להביא אדם למצב סיעודי.
אדם במצב סיעודי חווה סבל גדול באופן אישי, אך העול למעשה מוטל על סביבתו הקרובה. בנוסף למגוון המטלות הפיזיות, ובנוסף למשא הרגשי הכבד, המצב הסיעודי כרוך גם בנטל כספי לא פשוט שעלול להימשך לאורך זמן אם לא לכל החיים. לצורך הערכה: ההוצאות השוטפות הכרוכות בטיפול סיעודי בבית החולה עשויות לנוע בין 7,000 ש"ח לבין 10,000 ש"ח בחודש. לכך יש להוסיף גם הוצאות לצורך התאמת הבית למצב החולה, רכישת ציוד עזר וציוד רפואי ולעתים קרובות גם שכירת מטפל צמוד. עלות אשפוז במוסד סיעודי מקצועי נעה בין 12,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח בחודש.
באופן רשמי האחריות הישירה נופלת כמובן על המשפחה הקרובה – בן/בת זוג וילדים בוגרים. משרד הבריאות עשוי לסייע במימון למשפחות המתקשות בכך. למשפחות מעוטות יכולת המדינה עשויה לממן גם אשפוז במוסד סיעודי. סיוע של ביטוח לאומי ניתן רק לאדם סיעודי שהינו גמלאי.
הפתרון הוא ביטוח סיעודי
קופות החולים מציעות ביטוח סיעודי קבוצתי המעניק כיסוי חלקי עם הגבלת תקופת הסיעוד. ביטוח זה אינו כלול בביטוח המשלים ונרכש בנפרד. בעבר ניתן היה ליהנות מביטוח סיעודי קולקטיבי במסגרת העבודה, אך סוג זה של ביטוח בוטל עם כניסתה לתוקף של הרפורמה בביטוח סעודי.
ביטוח סיעודי פרטי של חברות הביטוח עשוי לעשות את כל ההבדל במצב סיעודי של אדם קרוב.
פנו אלינו לקבלת ייעוץ ופתרונות בהתאמה אישית.
עטרת ממליצה בחום לקרוא את המדריך לקונה ביטוח סיעודי

עטרת מציעה פתרונות ביטוח למקרה של צורך בסיעוד של חברות הביטוח המובילות בישראל:
כלל ביטוח סיעודי – עליה בתוחלת החיים מגבירה את הצורך לדאוג לעתיד, הביטוח הסיעודי של חברת כלל ביטוח מציע פתרונות למקרים סיעודיים.

מנורה מבטחים ביטוח סיעודי – הביטוח הסיעודי של חברת מנורה מבטחים מאפשר לך לדאוג לעתידך עכשיו, פיצוי כספי חודשי בעת מצב סיעודי יאפשר לך להמשיך לחיות בכבוד ובנוחות.

מגדל ביטוח סיעודי – התקדמות מדע הרפואה והעלייה בתוחלת החיים מגדילים את הסיכוי להפוך לסיעודי ולהישאר במצב זה תקופות זמן ארוכות. ההוצאות הנובעות ממצב סיעודי הינן גבוהות ביותר ונדרשים סכומי כסף גדולים כדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר ועל מנת לא ליפול למעמסה כלכלית על המשפחה, מגדל מציעה לך ביטוח סיעודי ומגוון מוצרים כפתרון למקרה כזה.

איילון ביטוח סיעודי – הביטוח הסיעודי של חברת איילון נותן מענה למחסור הקיים במערכת הציבורית במקרים סיעודיים.

הפניקס ביטוח סיעודי – הביטוח הסיעודי של חברת הפניקס מבטיח פיצוי למקרה של תאונת עבודה, תאונת דרכים, ארוע טרור או מחלה שגרמו למצב סיעודי.

אליהו ביטוח סיעודי – אליהו חברה לביטוח מצעה לך ביטוח סיעודי שיעניק תשלום חודשי למבוטח במקרה של צורך בטיפול סיעודי ומאפשרת לך לקבל את הטוב ביותר ללא תלות באחרים.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן