ביטוח חיים

ביטוח חיים וכל השאר
תכנון וניהול פוליסות ביטוח חיים בהתאמה אישית ובראייה כוללת של הכיסוי והעלות

פוליסת ביטוח חיים היא, כך מקובל לומר, הכיסוי הבסיסי בסל הביטוח האישי. ביטוח חיים מבטיח פיצוי כספי במקרה של מות המבוטח, המאפשר למוטבים – בדרך כלל המשפחה הקרובה – מקור קיום לאחר האובדן. עם השנים התפתח הכיסוי והוא עשוי לכלול היום גם פיצוי במקרי נכות ואובדן כושר עבודה.

החשיבות של ביטוח חיים היא ברורה; כאשר משפחה מאבדת מפרנס, היא חווה לא רק כאב עמוק וצער אלא גם משבר כלכלי. כספיי הפיצוי המובטחים בפוליסה מעניקים בסיס כלכלי לתקופה מסוימת (בהתאם לגובה הפיצוי).

מחיר הפוליסה, הפרמיה החודשית, נקבעת לפי גובה הפיצוי הנרכש ופרמטרים אישיים של המבוטח. הפוליסה גמישה וניתן לשנות את גובה הכיסוי, ובכך גם את העלות החודשית, בכל עת. כל אדם יכול להיות מבוטח בביטוח חיים, בכלל זה ילדים.

ביטוח החיים הבסיסי נקרא 'ריסק'. יחד עם זאת קיימים כמה סוגים נוספים של כיסויי ביטוח חיים – כחלק מתוכניות חיסכון פנסיוני, כחלק מביטוח משכנתא ועוד. הכיסוי במסגרת קרן פנסיה או ביטוח מנהלים כפוף לגובה השכר ולכן עלול לא להספיק. הכיסוי הכלול בביטוח משכנתא מיועד לכיסוי המשכנתא ומגן למעשה על הבנק.

ביטוח חיים מחייב תכנון בהאמה אישית ומעקב שוטף אחרי התפתחויות וצרכים משתנים. לדוגמא: התקדמות בקריירה הכרוכה בעליית שכר, מגדילה את הכיסוי לביטוח חיים בתוכניות הפנסיה ומאפשרת הקטנת הכיסוי בפוליסות ריסק.

סוכנות עטרת מובילה בפתרונות ביטוח חיים ומתמחה בכל סוגי הכיסויים. צוות עטרת מטפל במערך ביטוח החיים של כל לקוח במטרה להגיע לכיסוי מירבי במחיר מינימלי, בהתאמה לצרכים וליכולות של כל מבוטח, תוך מניעת ביטוחי חסר ויתר.

פנה/י אלינו לקבלת למידע נוסף בנושא ביטוח חיים וכיצד הוא מתאים לך ולמשפחתך.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן