ביטוח אופניים חשמליים…עכשיו חובה!

בשנים האחרונות מספר נפגעי תאונות בהם מעורבים אופניים חשמליים הולך ועולה. נכון לשנת 2017 מספר הנפגעים על פי נתונים שפרסמה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עומד על למעלה מ-2000, זינוק של כמעט 50% תוך שנתיים ויש לזכור כי זו הערכה בלבד כי ישנן תאונות קלות לא מדווחות!

לרכישת ביטוח אופניים און ליין לחצו

בימים אלה ולאור ריבוי התאונות, רצוי לרכוש פוליסת ביטוח אופניים חשמליים וזאת על מנת שלא ניפול בין הכסאות, שכן לא ניתן לרכוש ביטוח חובה לאופניים חשמליים ומצד שני, ציבור רוכבי אופניים אלה לא מוכרים כהולכי רגל, השאלה הנשאלת היא, בהיעדר פוליסת ביטוח, למי אנו פונים בשעת צרה?

סוגיה זו דוברה רבות בבתי המשפט בישראל, חלק מהשופטים קבעו כי אופניים חשמליים הוא כלי ממונע ועל כן יש לתבוע את הביטוח חובה וחלק קבעו כי הנפגעים הרוכבים על אופניים חשמליים הם הולכי רגל והפנו את הציבור לקרנית – הקרן הממשלתית לפיצוי נפגעי תאונות דרכים.

כיום מציעות חברות הביטוח פוליסת ביטוח אופניים חשמליים רחבה לציבור הרוכבים מגיל 16 ומעלה, המעניקה כיסוי לכל הסיכונים להם חשוף רוכב האופניים מדי יום, בניהם כיסוי תאונות אישיות עבור נזקי מוות או נכות של הרוכב, כיסוי בגין נזקי גוף ורכוש לצד שלישי וכיסוי לנזק פיזי לאופניים חשמליים.

איציק שלומוביץ, מנכ"ל עטרת ביטוח און ליין בעפולה: " כיום ציבור רוכבי האופניים החשמליים בארץ עולה על 200,000 משתמשים בכל יום. לאחרונה ובשל עלייה דרמטית בנפגעי תאונות אופניים חשמליים, פוליסה זו חשובה במיוחד! הפוליסה מעניקה היקף רחב לסיכונים אליהם חשופים רוכבי האופניים וציבור הולכי הרגל הסובב אותם. אני ממליץ לכל רוכב אופניים חשמליים לרכוש פוליסה ולמזער סיכונים עתידיים".

לרכישת ביטוח אופניים און ליין לחצו

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן