תשלמו על זה ביוקר! טעויות קריטיות ברכישת ביטוח

ישנן 5 טעויות קריטיות בעת רכישת פוליסת ביטוח הנובעות בעיקר מחוסר הבנה או חוסר עניין של המבוטח לקרוא את האותיות הקטנות, המלצה שלנו-בפוליסת ביטוח ממש כמו בחיים…שימו לב לפרטים הקטנים!

יש כאן פרדוקס ענק! פוליסת ביטוח נועדה להבטיח כיסוי למקרים של טעויות ותאונות, אבל בפוליסות עצמן יש לעיתים טעויות לא מכוונות, היתכן?

מלאכת עבודתם של סוכני הביטוח היא קביעת הצרכים של המבוטח בעבודה משותפת, אך נטל האחריות לרכישה נכונה של פוליסת ביטוח היא על המבוטח. בהקשר זה, כדאי לשים לב לטעויות הנפוצות בעת רכישת פוליסה על מנת לא לחזור עליהן!

טעות 1: רכישת פוליסת ביטוח בגיל מתקדם
בעשור השני או השלישי לחיינו, אנו פחות מתעסקים במה צופן לנו העתיד אבל הידיעה האבסולוטית היא שככל שמקדימים לרכוש פוליסת ביטוח, כך צוברים סכומי כסף גבוהים יותר ברגע האמת. אנו ממליצים להיות מוכנים כבר בגיל צעיר למקרים לא מתוכננים שהחיים יכולים להביא איתם.

טעות 2: תשלום הפרמיה
הסתכלו לאמת בעיניים וחשבו כמה אתם מסוגלים לשלם על פרמיית הביטוח בכל חודש בלי לפגוע בהכנסת הבית! התשלום החודשי לא אמור להוות מעמסה על המבוטח!

טעות 3: שקרים באשר למצב בריאותי
נכון…לחברות הביטוח אין כלים לדעת בדיוק מה מצבם הרפואי של מבוטחיה בכל רגע נתון, אבל חלילה אם נתתם נתונים לא נכונים ובמקרה שיש צורך להפעיל את הביטוח, אי גילוי זה יגרור אחריו הפסדים. על המבוטח חלה חובת גילוי, ישנה חשיבות גדולה לכך שהמועמד לביטוח יענה באופן מלא ובכנות, ולא יסתיר עובדה מהותית. אי גילוי או הסתרת מידע, עלולים להביא להפחתת סכומי ביטוח או לביטול החוזה שיגרור עימו הפסדים כספיים גדולים.

טעות 4: "מה יכול לקרות לי?"
בעולמנו, תאונות קורות כל יום, בין אם בכביש, בעבודה, בבית ובטיול לחו"ל ולצערנו גן מחלות, צרות שלרוב אין לנו שליטה עליהן! על כן, חשוב ורצוי לא להישאר שאננים ולדאוג לעתידנו.

טעות 5: דילוג על סעיף המוטבים
נכון…מדובר בסעיף קטן בסוף טפסי הפוליסה, אבל במקרים קיצוניים של פציעות קשות או מוות חלילה, הוא עלול להוביל למאבק משפטי. אנו חשופים בכל יום למלחמות ירושה וממליצים לא להיכנס אליהן מראש!

איציק שלומוביץ, מנכ"ל עטרת ביטוח און ליין בעפולה: "תהליך רכישת פוליסת הביטוח הוא חשוב מאוד שכן אנו עושים התאמה אישית לכל מבוטח וצרכיו, עלינו לשים לב לפרטים הקטנים כגדולים ולדעת שברגע האמת, נוכל לעמוד לצידו של המבוטח ולמלא אחר רצונותיו, בעת רכישת פוליסה".

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן