נסעתם פחות…תשלמו פחות!

מהפכה בענף ביטוחי הרכב הפועל ומחדש למען הלקוח יותר ויותר, והפעם עושים סוויץ- נסעתם פחות…תשלמו פחות

הגיע הזמן לחסוך בביטוח הרכב!
חיוב סוויץ זהו חיוב שיתבצע אך ורק לפי כמות הק"מ שנסעתם בפועל!
איציק שלומוביץ, הבעלים של עטרת ביטוח און ליין מעפולה: "חיוב זה הוא חשיבה מחוץ לקופסא למען הלקוח, עד היום ביטוחי הרכב חויבו בתשלום שנתי קבוע. מהפכת התחבורה הציבורית וכן הנתונים כי על פי הסטטיסטיקה, היום בכל בית שני בישראל מחזיקים שני רכבים, מחייבים את חברות הביטוח לישר קו".

איציק מסביר כי: "ישנם המון לקוחות שמשאירים את רכבם בחניית הרכבת ומשם נוסעים לעבודה, מתגוררים בקרבת מקום העבודה, נוסעים יותר באופניים חשמליים, מחזיקים שני רכבים או שפשוט מצאו חנייה מצוינת בעיר. פתרון התשלום ע"פ כמות הק"מ שהלקוח נסע זוהי בשורה משמחת עבור קהל רחב מאוד שיכול לחסוך מאוד ועד אלפי שקלים בשנה".

ההצטרפות לפוליסה נעשית בדרך קלה וידידותית, כל שעליכם לעשות הוא להוריד את אפליקציית סוויץ ייעודית שתאפשר לכם להצטרף לפוליסה בקלות וביעילות, לעקוב אחרי המרחק שעבר הרכב ומהי הפרמיה הצפויה לתשלום, לשמור את כל המסמכים לשעת חירום ולקבל שירות אישי, מיידי ומקצועי בשעת תאונה חלילה ולהזמין שירותי סיוע.

פוליסה זו מותאמת לנהגים מעל גיל 24, בעלי ותק נסיעה של שנה ומעלה. לבעלי רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון שערכו עד 200.000 שקלים בבעלות פרטית בלבד!

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן