ביטוח סיעודי פרטי – לרכוש כבר בגיל צעיר!

מדי שנה אנחנו מתבגרים וצרכי החיים שלנו משתנים, על מנת לעמוד בקטגוריית הביטוח הסיעודי ישנם 6 פעולות יומיומיות לבדיקה ובהן לשכב ולקום, להתלבש ולהתפשט, להתקלח, לשתות ולאכול ולשלוט על הסוגרים, מי שאינו מסוגל לבצע מחצית מהפעולות, נחשב במצב סיעודי

למה זה חשוב??

  1. ביטוח סיעודי אינו בא לתת מענה רק בגילאים מבוגרים, מצב סיעודי יכול להתקיים לא רק מזקנה, אלא גם ממחלה או תאונה (בכל גיל)
  2. הצטרפות לביטוח סיעודי פרטי הינה בפרמיה קבועה, מומלץ להצטרף בגיל צעיר ולשמר את העלות הזולה, מה גם שלאור תוחלת החיים המתארכת עלויות הביטוח הסיעודי צפויות להתייקר בעתיד
  3. הביטוח הסיעוד הקולקטיבי דרך קופת החולים אינו מפצה במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת עבודה או טרור

חולה סיעודי הוא אדם שמצבו הבריאותי והתפקודי ירוד כתוצאה ממחלה כרונית, ליקוי גופני או ליקוי מנטלי קבועים. בנוסף, צריך להתקיים לגבי החולה אחד או יותר ממצבים הבאים: הוא מרותק למיטה או לכיסא גלגלים, אין לו שליטה על הסוגרים, הוא מתקשה בהליכה, הוא נזקק לסיוע ברוב הפעולות היומיומיות כגון קימה, שכיבה, לבישה ופשיטת בגדים, רחצה, אכילה ושתייה.

רוב הצעירים עושים טעות בכך שהם נרתעים מלעשות ביטוח סיעודי כי זה נתפס בעיניהם ביטוח למבוגרים/זקנים בלבד. אך ההפך הוא הנכון! ככל שאנו מתבגרים מצבנו הבריאותי עלול להרע, ולא בטוח שחברות הביטוח תסכמנה לקבל אותנו לביטוח סיעודי. בנוסף עלויות הביטוח הסיעודי לגילאי 50-60-70 גבוהות מאוד ולא תמיד ניתן לעמוד בהן.
לביטוח הסיעודי הפרטי ניתן לצרף ילדים המגיל 3, מאחר וההצטרפות היא בפרמיה קבועה, זהו ביטוח אשר ילווה אותם לכל החיים בעלות נמוכה.

הרשו לנו לתת לכם מספר נתונים על חולה סיעודי:
עלות משוערת של חולה סיעודי הנשאר בביתו עם מטפל צמוד + אביזרים נלווים עומדת על כ-8000 ₪ לחודש ואילו במקרה של חולה סיעודי הזקוק לשהייה במוסד סיעודי, המחירים ינועו בין 14,000 ₪ ל-20,000 ₪ בחודש, הסכומים גבוהים מאוד!
חלקכם בוודאי שואלים: "מה עם ביטוח לאומי? קופת החולים? ביטוח קבוצתי?", הרי אנחנו משלמים למוסדות כל החיים.

חשוב שתדעו, רובנו מבוטחים בביטוחים שקופות החולים מספקות לנו, ברוב המקרים מדובר בעצם בביטוח קבוצתי שמאחוריו עומדת חברת ביטוח. הוא אמנם יותר זול מרכישת ביטוח באופן פרטי ועצמאי, אבל ביטוח סיעודי דרך קופת חולים הינו לתקופת זמן מוגבלת של חמש שנים בלבד וסכום הביטוח שמקבלים הוא כ-5,500 ₪ פיצוי חודשי לחולה סיעודי ששוהה בבית, וכ-10,000 ₪ שיפוי חודשי לחולה סיעודי שישהה במוסד, הפערים כמעט כפולים בין הנדרש למצוי.
דבר חשוב נוסף שעליכם לדעת באשר לביטוח סיעודי של קופות החולים הוא כי הקופה לא מפצה במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת עבודה וטרור.
ביטוח סיעודי פרטי נותן פתרון לא רק בזקנה. ישנם מקרים בהם מצב סיעודי נגרם ממחלה או תאונה וזה יכול לקרות בכל גיל..

קימת אפשרות לרכוש ביטוח סיעודי מוזל עם תקופת המתנה ארוכה שבאה להשלים את הכיסוי הסיעודי הקיים בקופת החולים.

איציק שלומוביץ, מנכ"ל עטרת ביטוח און ליין בעפולה נותן דוגמא לחשיבות הביטוח: ילד שנפגע חלילה בגיל 10 עם תוחלת חיים עד גיל 80 יקבל פיצוי בגובה של 5,000 ₪לחודש. סכום הביטוח בסיכון של חברת הביטוח הינו: 5,000 ₪ לחודש * 12 חודשים * 70 שנה = 4,200,000 ₪.
"מי שרכש מבעוד מועד כיסוי סיעודי לשעת צרה, יקבל פיצוי חודשי לתקופת הזמן שהוגדרה בפוליסה ובכך יוכל לשמר במידת האפשר את רמת החיים של משפחתו ולהקטין את נטל ההוצאות הכלכליות הכבדות הכרוכות בחולה הסיעודי".

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן