ביטוח אובדן כושר עבודה – מה שחשוב לדעת!

ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח לכם תשלום מחברת הביטוח או מקרן הפנסיה במידה ולא תוכלו להמשיך לעבוד באופן לא צפוי בעקבות תאונה או מחלה. קצבה זו הינה קצבה חודשית, באופן זמני או קבוע, בהתאם למשך הזמן בו לא תוכלו להתפרנס

איציק שלומוביץ, מנכ"ל עטרת ביטוח און ליין בעפולה: "ביטוח אובדן כושר עבודה הינו חשוב והכרחי!
הגדרות הכיסוי בתקנוני כל קרנות הפנסיה הינן הגדרות של אי יכולת לעסוק בכל עיסוק סביר אחר, התואם את ניסיונו, השכלתו והכשרתו, לפני קרות מקרה הביטוח לכן מומלץ לרכוש כיסוי למקרה ביטוח לפי הגדרת עיסוק ספציפי ובנוסף ביטול קיזוז תשלום מגורם ממשלתי".

כאשר אדם מאבד את יכולת הפרנסה שלו, מצבו הכלכלי הולך ומדרדר, אנו קוראים, פוגשים ורואים מקרים כאלה על בסיס יום יומי.

נכון, לא נעים לחשוב על זה, אבל מה יקרה אם חס וחלילה יקרה לכם משהו ולא תוכלו לפרנס את המשפחה? למקרים כאלה רצוי וצריך לבטח את עצמכם.

ביטוח אובדן כושר עבודה הינו קצבה חודשית המשולמת ע"י חברת הביטוח או קרן הפנסיה באופן זמני או קבוע, הגמלה שתקבלו במסגרת הכיסוי הביטוחי למעשה באה להחליף את ההכנסות ממשלח ידכם או מהעסק שלכם ולכן גובה הגמלה מושפע מגובה ההכנסה.

ביטוח זה הינו חשוב מאוד והוא ניתן במספר אופנים והרחבות, כאשר לרוב מדובר בביטוח בסיסי שמעניק פיצוי חודשי למבוטח עד לתקרה של 75% מהשכר.

ישנם מקרים לא צפויים בחיים, כגון מחלה או תאונה. במקרים אלו אנו מאבדים את יכולת ההשתכרות שלנו ולמעשה כלכלת המשפחה נפגעת. יש לתת את הדעת שביטוח המשכנתא לא נותן מענה במקרה של אובדן כושר עבודה והמשכנתא צריכה להמשיך להיות משולמת. פוליסת אובדן כושר עבודה, מאפשרת קיצבה חודשית בגובה של עד 75% מהשכר הבאה להגן על המבוטח ומשפחתו.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן