לא עושים ביטוח לפני שדיברתם איתה

נעים להכיר… הדס היקרי תעשה לכם סדר בביטוחי הבריאות שאתם צריכים

הידעתם שאחד מכל 7 גברים יחלה בסרטן הערמונית? אחת מכל 7 נשים תחלה בסרטן השד? הידעתם שעלות השתלת כליה היא 400 אלף דולר ועלות השתלת לב מגיעה לכמליון דולר? תרופות מחוץ לסל הבריאות המגיעות להוצאות של מאות אלפי שקלים? המספרים מפחידים.

לצערנו לא על הכל יש לנו שליטה, הדבר היחיד שאנחנו כן יכולים לעשות הוא לדאוג לרשת בטחון למקרה ש…

הכירו את הדס היקרי, בתו של איציק שלומוביץ, דור המשך בסוכנות הביטוח "עטרת ביטוח און ליין" בעפולה. מומחית בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד, בעלת תואר שני במנהל עסקים ואשה עם לב ענק.

הדס תעשה לכם סדר בביטוחים שאתם באמת צריכים, שחלילה בימים קשים, יעמוד לרשותכם.

"עולם ביטוחי הבריאות הוא עולם מסובך ומורכב עם מלא אותיות קטנות שרוב הציבור לא קורא" אומרת הדס. "ישנם המון מקרים של אנשים במצוקה, שלא נתנו דעתם מראש לגבי ההבדלים בין סוגי הביטוחים שמציעים להם וגם כאלו שחושבים שהביטוח הבסיסי המשלים של קופות החולים ייתן מענה מספק.."

בעולם שבו הרפואה מתפתחת בקצב מהיר יש לוודא שהכיסוי הביטוחי נמצא בהתאמה עם עולם הרפואה.

על מנת לעשות סדר בתיק הביטוח חובה לפנות לאיש מקצוע.

במשרדנו אנו נותנים ייעוץ אובייקטיבי לאנשים פרטיים ולמשפחות שמטרתו להתאים את תמהיל הביטוחים לצרכים ולתקציב הנתון. תהליך הייעוץ כולל ריכוז וניתוח כל הכיסויים הקיימים, זיהוי כפילויות בתשלומים ובכיסויים, הסבר בנוגע לפוליסות והמושגים הנסתרים על מנת לשקף ללקוח מה באמת כוללות הפוליסות הנוכחיות שלו.

בשיחה משותפת אנו מוצאים את התמהיל האופטימלי, מתקנים ליקויים וכפילויות ומשלימים את החוסרים המשמעותיים.

הלקוח יכול לבחור בין אם ליישם את ההמלצות דרכנו או דרך כל סוכן אחר. במידה והלקוח בחר לבצע את כל השינויים דרכנו, אנו נהיה אלו שנעמוד לצידו ברגעים הקשים ונדאג למיצוי הזכויות.

אם גם אתם רוצים לברר ולדעת עוד, אנו ממליצים לכם בחום לדבר עם הדס ישירות.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן