בריא לדעת שבעתות מצוקה ודחיפות רפואית יש למי לפנות!

שיתוף פעולה בין עטרת ביטוח און ליין מעפולה לחברת פרש קונספט, הוביל לשירות עם ערך מוסף אדיר עבור הלקוחות המחזיקים בפוליסת ביטוח בריאות. יותר רופאים מנוסים בפריסה ארצית, יותר תורים לרופאים מומחים, יותר זמינות והכוונה למציאת טיפולים מתאימים, יותר שיתופי פעולה עם בתי החולים המובילים והמתקדמים בישראל, יותר מכל מה שאתם צריכים באמת!!!

שירותי אקסטרה פרש הם שירותים שניתנים ע"י חברת פרש קונספט בשיתוף פעולה עם עטרת ביטוח און ליין מעפולה, ללקוחות המחזיקים פוליסת בריאות, ללא תשלום נוסף. השירות מציע אלמנטים רבים המשפרים את פוליסת ביטוח הבריאות הקיימת ועוזרים ללקוחות ברגעי האמת עם זמינות גדולה יותר לתורים לרופאים מומחים, ניתוחים והדמיות כשהשרות פועל בפריסה ארצית ועם מיטב בתי החולים בארץ.

איציק שלומוביץ, הבעלים של עטרת ביטוח און ליין מעפולה, מוסר: "בפרש קונספט בנו מאגר רופאים מקצועי ואובייקטיבי שמבוסס על ניסיונו של הרופא בפעולה הרפואית הספציפית ועל המלצות של קולגות רופאים באותו התחום. המאגר מבוסס על ההנחה שמי שעשה יותר פעולות רפואיות מאותו התחום, צבר יותר ניסיון ולנו יש את האפשרות לעקוב אחר התוצאות ולבחור עבור לקוחותינו את הרופאים הטובים ביותר. כמו כן, הודות לשיתוף הפעולה עם בתי החולים, הרופאים המובילים ומיטב המכונים הפרטיים בישראל, נוכל לטפל עבור לקוחותינו בקביעת תור מהיר וזמין לבדיקות הדמיה, כולל CT ו-MRI, לביקור אצל רופא מומחה וניתוחים".

שלומוביץ ממשיך: "במסגרת שיתוף הפעולה, החלק הכלכלי עבור הלקוח חשוב לנו מאוד ועל כן אנו נסייע למצות את כל המעגלים שיכולים לייצר עבורו ערך כספי ולהוריד את הנטל הכלכלי מהתמודדות עם מצב החולי בו הלקוח שרוי ובכלל זה – כסף למימון הטיפול הרפואי, כסף למימון צורכי המשפחה וכסף לשמירה על איכות חיים טובה".

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן