ביטוח רכב ב- 2 דקות נשמע לכם הגיוני ?

איציק שלומוביץ: "בימים אלה עידן הדיגיטל מושך אליו את מרבית נותני השירות ומחייב אותם לייצר עבורנו ועבור לקוחותינו ממשק עבודה נוח, אפקטיבי והוגן. לא עוד המתנות הארוכות, פקסים מיושנים, תכתובות, שמאים וכו', אלא קדמה לרמת שירות מהירה, ידידותית ודיגיטלית"

פתרון אידיאלי בתחום ביטוחי הרכב, ביטוח GO

כמה פעמים קרה לכם שנתקעתם עם הרכב והגרר התעכב? שעברתם תאונה באמצע הלילה ולא היה לכם למי לפנות? מקרים שביטוח GO יכול לפתור בקליק! הכשרה חברה לביטוח ממציאה מחדש את תחום ביטוחי הרכב וטוענת שתוכל להוזיל את העלויות ולשפר משמעותית את רמת השירות שאנו היינו רגילים לקבל עד היום.

איציק שלומוביץ מסביר: "בעידן הדיגיטלי של היום נוכל לרכוש ביטוח בעלות משתלמת ולקבל שירות מהיר ומקצועי בעת הצורך! וזאת בזכות חברת הכשרה-חברה לביטוח שהשיקה את ביטוח GO".

ביטוח GO ממציא מחדש את תחום ביטוחי הרכב וחשוב מכך את ההתנהלות שלנו מול חברת הביטוח. בעזרת ממשק טכנולוגי מתקדם בעל שירות עצמי, מענה מהיר וטיפול בתביעות ללא בירוקרטיה מיותרת, מציב מותג הביטוח GO רף גבוה לחברות המתחרות בענף.

ביטוח GO מציע לנו שקיפות ברמה שלא הייתה קיימת עד היום בתחום הביטוח. בעזרת תהליך מדויק ומקצועי, כל לקוח יידע בדיוק על מה הוא משלם, מה הזכויות שלו והכי חשוב, כיצד תראה התביעה שלו בעת צרה.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן