ביטוח חיים- הוזלת תעריפים וחיסכון בתשלומים

ביטוח חיים הוא ביטוח שמקנה למשפחת המבוטח סכום כסף חד פעמי במקרה והוא הולך לעולמו. זהו אחד המוצרים החשובים בשוק הביטוח, סכום הפיצוי החד פעמי יעניק למשפחה ביטחון כלכלי בנוסף לכיסויים הקיימים בחיסכון הפנסיוני או בביטוח המנהלים שברשותך

ביוזמה מבורכת של רשות שוק ההון, תעריפי ביטוח החיים עברו הוזלה משמעותית וצעד זה מאפשר לקהל הרחב לדאוג, במקרה של חלילה אסון, לביטחון הכלכלי של המשפחה באמצעות רכישת ביטוח חיים.

"יוזמה זו קרתה כתוצאה ישירה מעלייה בתוחלת החיים", מסביר איציק שלומוביץ, הבעלים של עטרת סוכנות לביטוח און ליין, "תוחלת החיים עלתה בשל התקדמות מדעי הרפואה, הטכנולוגיה, ובעליית המודעות שלנו, הציבור, לאורח חיים בריא, על כן חייבה רשות שוק ההון את חברות הביטוח לעדכן את תעריפי ביטוח החיים שהן מציעות לציבור למחירים נמוכים ונגישים יותר".

המשמעות הינה הוזלה שתחסוך למבוטחים עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה, כסף זה מצטבר לעשרות אלפי שקלים לאורך כל תקופת הביטוח.

ההוזלה הזו רלוונטית לכלל הציבור, למבוטחים קיימים שכבר קיימת ברשותם פוליסת ביטוח חיים והם יכולים להוזיל את העלויות וכן למצטרפים חדשים. ההוזלה משמעותית גם עבור ציבור רוכשי הדירות המחויבים בביטוח חיים למשכנתא.

איציק שלומוביץ, הבעלים של עטרת סוכנות לביטוח און ליין: "זו אכן הזדמנות אדירה לבדוק ולהצטרף עוד היום לפוליסת ביטוח חיים. חשוב לזכור ולהבין כי פוליסה זו הנה משמעותית ביותר לביטחון העתידי של המשפחה והילדים ולכן יש להקדיש לכך מחשבה, ולא לדחות את ההצטרפות.

שלומוביץ מסביר: "על מנת להתאים את סכום הביטוח לצרכים וליכולות קיימות, בידינו מערכות טכנולוגיות מתקדמות להשוואת העלות השוטפת והמצטברת לאורך כל חיי הפוליסה, בין אם מדובר בפוליסה חדשה ובין אם מדובר בפוליסה קיימת. לחלופין ניתן להגדיל בצורה משמעותית את סכומי הביטוח תמורת אותו תשלום. יכול להיות שהיום אנחנו מרגישים שאלו "בעיות של גדולים" אבל הזמן עובר מהר מאוד וכדאי שנדאג למחר…"

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן