הפניקס צעיר – ביטוח לנהג חדש וצעיר


בזמן שכולם מדברים על רכב אוטונומי שינהג בעתיד ללא התערבות אנושית, טכנולוגיה חדשנית מאפשרת לך כבר היום לחסוך אלפי שקלים בביטוח הרכב ולעודד נסיעה בטוחה יותר של הנהג הצעיר
הפניקס צעיר – הביטוח שיחסוך לך אלפי שקלים בשנה

בשעה טובה, הבן או הבת עברו את הטסט ויכולים לעלות על הכביש. מעבר לדאגה כהורים שהם ינהגו בצורה זהירה, עד היום הוספת נהג צעיר לביטוח הכבידה מאוד על הכיס. אך מכיוון שהקדמה הטכנולוגית לא עוצרת, מדוע שלא נהנה ממנה כדי להוריד דאגות מהראש גם בביטוח הרכב? התשובה הולידה את "הפניקס צעיר" – פיתוח יחיד מסוגו שמוביל להוזלה משמעותית בביטוח, ומעודד נהיגה זהירה יותר של הנהג הצעיר.

מהו "הפניקס צעיר"?
ביטוח נהג צעיר, הכולל טכנולוגיה ייחודית המותקנת ברכב. ביחד עם אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלך ההורה ושל הנהג הצעיר, מאפשרת להפעיל את הביטוח רק כאשר מעוניינים לנהוג ברכב.
תשלום על בסיס ק"מ מוביל לחיסכון ממוצע של אלפי שקלים בשנה, ומקנה מספר יתרונות משמעותיים:
o לא נהגת, לא שילמת – מודל המקנה חיסכון ממוצע של אלפי שקלים בשנה. לשם המחשה בדגמים הפופולריים כגון מאזדה 3 ,יונדאי i35 , טויוטה קורולה ובג'יפונים כגון הקיה ספורטאז' והטוסון יכול לנוע החיסכון בין 4,500 ש"ח ל-5,500 ש"ח בשנה.
o בטיחות – האפליקציה מעניקה אינדיקציות אודות נהיגה לא זהירה של הנהג כגון נסיעה מעל המהירות המותרת, בלימות או ההאצות, ציון בטיחות וציון חיסכון בדלק.
o שקט נפשי – באפשרותך לצפות במיקום הרכב ולקבל עדכונים על אופי הנהיגה של הנהג הצעיר, באופן שיעודד אותו לנהוג בצורה זהירה יותר.
o סיוע במצבי חירום – במקרה של אירוע חירום ברכב מוקד החירום של הפניקס מקבל התראה מהאפליקציה, שיכולה אף לשלוח אותות לקבלת סיוע מצוותי הצלה.
בקרו באתר הפניקס צעיר
פנו לצוות עטרת למידע, ייעוץ וביצוע.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן