המדריך המלא לרכישת פוליסות ביטוח-כל מה שאתם באמת צריכים לדעת!

כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח עבור כל אחד מהדברים היקרים לכם, מהמכונית, דירה ועד הבריאות שלכם, אתם משלמים כדי שאם יקרה משהו חלילה, חברת הביטוח תשלם על הנזק. כמו בכל מוצר אחר, יש לבדוק חברות ולהשוות מחירים לפני רכישת הביטוח ואל תשכחו לבדוק מדי פעם האם הביטוח עדיין מתאים לצרכים שלכם

כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח עבור כל אחד מהדברים היקרים לכם, מהמכונית, דירה ועד הבריאות שלכם, אתם משלמים כדי שאם יקרה משהו חלילה, חברת הביטוח תשלם על הנזק. כמו בכל מוצר אחר, יש לבדוק חברות ולהשוות מחירים לפני רכישת הביטוח ואל תשכחו לבדוק מדי פעם האם הביטוח עדיין מתאים לצרכים שלכם

הרכיב שמאפיין אותנו כחברה הוא הרצון הגדול לשמור ולהגן על הדברים היקרים ללבנו, על בריאותנו ועל רכושנו. אחת הדרכים לעשות זאת היא לרכוש פוליסות ביטוח על מנת להתמודד עם קשיים כמו מחלה קשה, תאונה, שריפת רכוש וכו’. פוליסות ביטוח המותאמות לצרכים שלכם יאפשרו לכם להתמודד עם אירועים קיצוניים מסוג אלה. הביטוח יוריד מכתפיכם את הנטל הכספי שכרוך בהם ויקנה לכם שקט נפשי וכלכלי לאורך זמן.

אתם צודקים, עולם הביטוח רווי בפוליסות והסכמים ולעיתים אנו נוטים להתבלבל בין הפוליסות שרכשנו לפוליסות שאנחנו צריכים באמת.

איציק שלומוביץ, מנכ”ל עטרת סוכנות לביטוח, כתב עבורכם טיפים חשובים על מנת ליצור מעטפת ביטוחית שלמה הממזערת סיכונים עתידיים:

  • שקלו עבור אלו סיכונים כדאי לכם לרכוש ביטוח והכירו היטב את תנאי הפוליסות.
  • המלצה אישית על כיסויי פוליסת ביטוח:
  1. אובדן כושר עבודה בגובה 75% משכר הברוטו.
  2. ביטוח חיים למקרה מוות – שילוב של סכום חד פעמי נמוך וקצבה חודשית מותאמת למצב המשפחתי 
    של המבוטח – סכום הכיסוי פוחת עם השנים.
  3. חיסכון פנסיוני מותאם לגיל המבוטח וצרכיו.
  4. ביטוח בריאות לקטסטרופות – תרופות מחוץ לסל+ תרופות בהתאמה אישית והשתלות.
  5. ביטוח בריאות – גילוי מחלות קשות.
  6. כיסוי סיעודי של קופ”ח.
  7. ביטוח סיעודי פרטי המשלים לקופ”ח.
  8. ביטוח בריאות – ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בארץ ובחו”ל.
  9. ביטוח רכב
  10. ביטוח משכנתא
  • בעת הגשת תביעה, היצמדו לסדר הפעולות המוגדר על-ידי חברת הביטוח.
  • בחנו אחת לתקופה האם עליכם לעדכן את תנאי הביטוח או לחדשו.
  • היעזרו בסוכן ביטוח.

לאחר שקראתם את הטיפים, נסביר על סוגי הביטוחים ומשמעותם:
אובדן כושר עבודה:
ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח לכם תשלום מחברת הביטוח במידה ולא תוכלו להמשיך לעבוד באופן לא צפוי בעקבות תאונה או מחלה למשל, קצבה זו הינה קצבה חודשית, באופן זמני או קבוע, בהתאם למשך הזמן בו לא תוכלו להתפרנס.

ביטוח חיים:
ביטוח חיים הוא ביטוח שמקנה למשפחת המבוטח סכום כסף חד פעמי ו/או קצבה חודשית במקרה והוא הולך לעולמו. זהו אחד המוצרים החשובים בשוק הביטוח. במצבים מסוימים במהלך החיים, עקב פגיעות גופניות או חלילה, מוות, עלולה להיפגע אנושות פרנסת המשפחה. לצד הדאגה המובנת לבן משפחה יקר, עולה גם דאגה קיומית כלכלית שאי אפשר להתעלם ממנה. בחירה בתכנית ביטוח חיים נאותה, תבטיח שבמצבים אלה המצב הכלכלי המוכר יישמר יציב וההתמודדות הקיומית תיחסך מכם.

חסכון פנסיוני:
בעידן הנוכחי, כאשר תוחלת החיים עולה והברכה “עד 120” כבר הופכת למציאות, חשוב להתכונן לקראת העתיד, לתכנן את המצב הפיננסי והחיסכון הפנסיוני ולבלות את השנים היפות ללא דאגות כלכליות.

ביטוח בריאות:
איכות חיים מתחילה בבריאות טובה. על מנת לקבל את מלוא השירותים והטיפולים המתקדמים שמציעה הרפואה המודרנית, כדאי לרכוש ביטוח בריאות וליהנות ממענה רפואי רחב בכל עת.

ביטוח סיעודי:
ביטוח סיעודי הוא ביטוח שמטרתו לתת מענה לצרכים המתעוררים כאשר אדם נזקק לשירותי סיעוד, כלומר הופך להיות תלוי במידה רבה בעזרת הזולת לביצוע רוב פעולות היומיום. ביטוח סיעודי נותן מענה בגילאים מבוגרים אבל לא רק! מצב סיעודי יכול להתקיים לא רק מזקנה, אלא גם ממחלה או תאונה, בכל גיל.

ביטוח רכב:
כלי הרכב שלנו חשופים לפגיעות רבות דוגמת תאונת דרכים או גניבה אך לא רק, בחיי היומיום הרכב נתון לסיכונים רבים נוספים כגון פגיעות טבע, פריצה לרכב , פגיעה בצד שלישי וכו’. בגלל מגוון הסיכונים הקיימים וערכו הכספי של הרכב, המענה הטוב ביותר על סיכונים אלו הוא ביטוח. חוץ מנהיגה זהירה, טיפול שוטף ברכב ושמירה עליו ע”י אמצעי מיגון שונים אין לנו שליטה ואיננו יכולים לנטרל את הסיכונים הקיימים תמיד. ביטוח רכב נותן כיסוי מספק לסיכונים המצוינים לעיל ובמקרה שחלילה התממשו, הביטוח עשוי להציל אותנו מנזקים כלכליים קשים. על כן מומלץ לבטח בביטוח מקיף או צד ג’ וזאת בנוסף לביטוח החובה שהוא ביטוח שאנו מחויבים לרכוש על פי חוק.

ביטוח משכנתא:
ביטוח משכנתא כולל שני סוגי רכיבים ביטוחיים. הראשון הוא ביטוח חיים, שמטרתו כיסוי גובה ההלוואה שלקחתם מהבנק למקרה שאתם או בני זוגכם חלילה תלכו לעולמכם ולא תוכלו להמשיך לשלם את החזרי המשכנתא. הרכיב השני הוא ביטוח מבנה של הדירה שמטרתו לכסות את ההלוואה שנטלתם מהבנק למקרה שייגרם למבנה הדירה נזק גדול, שיגרום לירידה משמעותית של ערך הדירה ולמעשה יהפוך אותה לחסרת ערך עבור הבנק.

איציק שלומוביץ, מנכ”ל עטרת סוכנות לביטוח און ליין בעפולה: “”חשוב מאוד שכל מבוטח יבדוק כל תקופה האם הוא מבוטח בביטוחים הנכונים, ושגובה הכיסוי הביטוחי מתאים לצרכים הנוכחיים שלו. ישנם עוד מוצרי ביטוח רבים שעשויים להיות רלוונטיים בהם ביטוח תאונות אישיות ואחריות מקצועית הנחשבים לפריבילגיה. הרשימה שפרסתי הנה החשובה ביותר על מנת להגן על עצמנו מפני נזקים פיזיים, רכושיים והבטחת עתיד המשפחות שלנו”.

לבדיקת הפוליסות שקיימות על שמכם ולבדיקת כפילויות, לחצו: https://www.ateret.co.il/

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן