פתרונות לפרישה

להרוויח כסף בגיל הזהב
פתרונות לפרישה הם תכניות חיסכון המיועדות להבטחת הכנסה חודשית קבועה בגיל הזהב, גיל הפנסיה. הפתרונות מתאימים לכל מי שפורש לגמלאות, אך ניתנים למימוש אפילו קודם לכן. צוות עטרת סוכנות לביטוח, ילווה אתכם בהכנת רשת ביטחון כלכלית לקראת עוד הרבה שנים יפות.

היציאה לגמלאות היא זמן משמעותי בחייו של אדם. לאחר שעבד שנים ארוכות, הרוויח וחסך לעתיד לבוא, הגיע הזמן להתיישב ולארגן מחדש את כל הנכסים הפיננסיים שנצברו תחת שמו. היערכות מחודשת כזאת דורשת מיומנות וידע מקצועיים, על מנת ליצור ביטחון כלכלי עתידי יציב ויעיל. צוות מומחי עטרת סוכנות לביטוח, יבנה יחד אתכם תכנית כלכלית הכוללת פתרונות לפרישה מתאימים לדרישותיכם, מתוך מערך שלם של שירותי ניהול פיננסי ומתן ייעוץ כלכלי מקצועי ואחראי.

איך להתכונן לפרישה ב- 5 צעדים >>

מה כדאי לדעת על פתרונות לפרישה?
ביטחון כלכלי הוא מצרך מבוקש בכל גיל. עם זאת, לקראת היציאה לגמלאות, הביטחון הכלכלי העתידי הופך לנושא מרכזי בהיערכות לקראת השינוי הגדול בחיים. המשמעות העיקרית, מבחינה כלכלית, של היציאה לפנסיה, היא בשינוי במקורות הפרנסה המוכרים. לא עוד משכורת חודשית קבועה ובטוחה, אלא עתה יש להישען על קצבה כלשהי מן המדינה ופדיון מתוך תכניות חיסכון ונכסים פיננסיים אחרים.

פתרונות לפרישה הם הדרך היעילה והבטוחה להבטחת הכנסה מתאימה ומספקת בגיל הזהב. בפגישה עם מומחה פתרונות לפרישה, תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לבניית תכנית כלכלית לעתיד פיננסי בטוח. בשלב הראשון, תקבלו תמונה אמתית של כל ערוצי החיסכון וההשקעה שיש בידיכם. לאחר מכן, תוכלו להתחיל לתכנן את הצעדים הכלכליים הבאים, תוך שמירה על מינימום סיכון ועל לוח זמנים אישי ונוח. לצד היבטי מיסוי שונים והמלצות על המשך דרכי חיסכון והשקעה אפשריים, תקבלו ליווי איכותי ורגיש, בכל עניין רלוונטי שיעלה.

לשאלות ותשובות נפוצות לחץ כאן >>

לקבלת הצעה לחץ כאן >>

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן