פנסיה – מידע כללי

ייעוץ, תכנון וניהול פתרונות פנסיה אישיים להבטחת מקסימום מקורות לגיל הפרישה
פנסיה היא שם כולל לתוכניות ופתרונות שמיועדים להבטיח מקורות הכנסה לאחר הפרישה מהעבודה. עבור מרבית האנשים תוכניות הפנסיה (חיסכון פנסיוני) הם המקור היחיד לקיום, פרט לקצבת הביטוח הלאומי. לכן תכנון וטיפול מקצועיים בפנסיה הם חשובים ביותר.
כל עובד שכיר בישראל, ובקרוב גם כל עצמאי, מחויב בחיסכון פנסיוני מינימלי – פנסיה חובה. כל אחד רשאי לחסוך לפנסיה כמיטב יכולתו, וזכאי להטבות מס על חלק נכבד מן החיסכון שעומד לרשותו בגיל הפרישה. שכירים זכאים גם להשתתפות של המעסיק.
קראו מידע נרחב אודות חיסכון פנסיוני בפורטל הפנסיה של משרד האוצר
קיימים שלושה סוגי תוכניות פנסיה לשכירים ולעצמאיים:
o קופות גמל – אפיק פנסיוני ותיק ופופולארי עם חיסכון "טהור" ללא רכיבי ביטוח.
o קרן פנסיה – פתרון חיסכון פנסיוני עם כיסוי חיים ואובדן כושר.
o ביטוח מנהלים – פוליסה אישית המשלבת חיסכון ארוך טווח עם ביטוח וחיים ואובדן כושר.
תיק חיסכון פנסיוני של לקוח עשוי לכלול מספר תוכניות המשלימות זו את זו. התכנון הפנסיוני ללקוח מבוסס על שכרו, תיק הנכסים, שיקולי מיסוי, סגנון חיים, התפתחות אישית ותוכניות לעתיד.
סוכנות עטרת, בראשות איציק שלומוביץ, מתמחה בתכנון פנסיוני ופתרונות פנסיה לשכירים ולעצמאיים. עטרת מלווה את לקוחותיה בצמתי החיים – הרחבת המשפחה, שדרוג קריירה, הכנה לפרישה ועוד – להתאמת החיסכון הפנסיוני להתפתחויות ולצרכים החדשים.
לקוחות בעלי נכסים כגון תיקי השעות, נדל"ן וכד' יכולים ליהנות מייעוץ מקצועי מקיף ומפתרונות פנסיוניים בהתאמה אישית כחלק מתכנון פיננסי כולל.
סוכנות עטרת משווקת את מוצרי הפנסיה של חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל, והיא מעניקה ייעוץ ופתרונות פנסיה מתוך ראייה של טובת הלקוח.
פנה/י אלינו לקבלת למידע נוסף בנושא תכנון פנסיה וכיצד הוא מתאים לך ולמשפחתך.

צור קשר

מידע נוסף

עקבו אחרינו

סרטון השבוע

לפרטים נוספים חייגו
דילוג לתוכן